pondělí 7. července 2014

Vraclav + Oujezd fest

23.07. 2011, CZ

...No a jak řekli, tak udělali. Nevím jak ostatním, ale mně bylo po Iljovi celkem fajn, hlavně jsem ho po misi Vrchlabí ještě proložil několika Poličkama, což nevím, bylo-li uplně košér, ale sere pes, Colour meating holt patří k poličskýmu koloritu, tak co si neštrejchnout aspoň nad ránem (kór když jsem si ho taky stavěl, že).
Na sobotní dabl akci jsme se domluvili v šest u klubu, což se mi náramně hodilo, bo jsem v parku (na pokračování Colouru) stihnul - když už nic jinýho - aspoň Čokovoko (ty kundy jsou neskutečný, prostě) a Vrbovské Víťaze, to byla též solidní bláznivina, že sem se chechtal. No a pak tři Otakary a jedno Močíto, který jsem vydyndal zadara na Márovi, páč jsem mu dotáh pikslu relativně čerstvej máty.
No nic, tak ještě jeden Ota na cestu a Mykej mě nabírá do Šelmy a frčíme nejdřív do Oujezda, močáci Hansek s Cemrem maji už taky v prackách flaškový. Když mě viděli s tím kelímkem v ruce, tlemili se a dělali na mě hned kyselý ksichty, prej: "No ty vole! Tys ani snad nebyl doma. Dyť ty ses beztak ani nepřevlík!" Tak to byla sice pravda, ale nevim co na tom měli, byli na tom totiž úplně stejně, s tim, že Hans se dušoval, že von si převlík aspoň ty trencle. Slečinka. V Oujezdě jsme pokafrali s typama u brány a s Fóglovou Mařetkou, která neustále pobíhala sem a tam s toiletťákem, že dostala krásnou funkci hajzlmámy. Budiž. A už je tady Nevada s Fóglem, kterej jel sólo jen se svým bubnem, kterejžto si vyložil v Oujezdě, že prej to nebude "pičovole riskovat, nějaký starý křápy" a to je taky dobře. No a pak hurá do Vraclavi. Čoveče hospoda U Švejka, to je knajpa jak z pohádky! Se zahrádkou a se všim, co je potřeba. No a součástí tej hospody je taky takovej kus starej stodoly, kde už měli kucí z Roz2ky na 3,5 jacka, co nás pozvali, narychtovaný takový improvizovaný pódium, který ale úplně stačilo a leč Pták slyšel velký kulový, neb všechno bylo hnáno pouze přes komba, výkon myslím nijak marnej nebyl a celkem to pošlapávalo. Pivka zdarma byly taky, což vždycky potěší a já si teda myslim, jak někdo občas remcá, že "přišel, viděl, Litoval", tak že si má dát facku, páč ta dvanda, co jsme si tam s Jenoušem dávali do rypáku, byla jako křen a dávala příjemně pod nohy, že jsem ztratil aji trému, způsobenou tou morální kocovinou z Vrchlabí? Nebo nebyla morální? No, vlastně jsem tam zřejmě ztratil i tu kocovinu, a to je taky dobře. Poslechli jsme ještě pár dupanic od Roz2ky, ale pak hned hurá do Oujezda, kde jsme měli bejt tak ňák rozumně, tak že teda jo.
Sic je to kousek, dorazili jsme už za tmy a taky šero zlehka padalo na mozkový závity, páč pár těch bublanů už člověk požil. Akorát Pták se držel trochu zkrátka, měl tam hafo kámošů a taky bráchu a Mařetu, tak si nechtěl uříznout ostudu. A to je taky dobře. Každej jsme dostali takovej fešnej VíAjPí bloček, za kterej jsme si mohli dát žrádlo a nějakej šnaps nebo jiný pitíčko. No tak moc jsme pravda nelenili a dali jsme si klobásku (teda je fakt, že knak jako ve Vrchlabí to nebyl, ale aji tak bodla) ještě než jsme si vůbec začli rychtovat nádobíčko. To na hraní, ale na to hudební, samozřejmě. I když jak teďkonc o tom přemejšlím, já se svým uzavíratelným pytlíčkem s jedlou sodou bych měl držet hubu. Z vejčepu v Oujezdě na nás s Cemrem později blbě civěli z vejčepu, když jsme si to tam sypali do tlamy kvůli potížím po špatně stráveným jídle. Vono ale lepší, než si s tim přepudrovat nos. Ještě by pak jednomu šly bubliny od rypáku jak vo slavnostech Svatýho Víta a to není hezký. Stihli jsme poslechnout ještě standartně nadupanej Nil a zpěvný tvrdý jádro Hazydecay (já byl teda dost nadšenej, páč naživo jsem je slyšel prvně) a pak jsme šli na řadu my. Výkon myslím tak akorát, Pták konečně slyšel všechno co měl, a to je taky dobře a měl z toho radost. A my ostatní taky. Vzhledem k pokročilé hodině sice málo lidí, ale hrálo se parádně i přes ten alkoholovej opar. Jediný, co mě na Oujezd festu trochu nasralo, byl Gambáč, kterej jsme tentokrát bohužel pili všichni až na Mykeje, takže nevím, jestli nás příště za trest neveme do auta, nebo co se bude dít, každopádně trestnejch bodů jsme z jeho strany schytali myslím nepočítaně. Inu, ukáže čas. Díkes za pozvání Roz2ce a všem pořadatelům Oujezdu a samozřejmě všem, kdož se zúčastnili a poslechli či popařili.

Žádné komentáře:

Okomentovat